El Berguedà torna a convertir-se en el pati del trail running català. Aquesta vegada al Sobrepuny, per acollir la prova que decidirà el representant de la Selecció Catalana de Curses de Muntanya en les categories juvenil, júnior i absoluta, per al Campionat d’Espanya de Curses per Muntanya Vertical, que se celebrarà a Cáceres el 12 de març.
Segons ha avançat la Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC), la prova de selecció tindrà lloc a Vilada el 12 de febrer i constarà d'una cursa cronometrada contra-rellotge amb un traçat d'uns 4 km de distància i 750 metres de desnivell positiu que connectarà Vilada amb el cim del Sobrepuny. Les sortides seran individuals cada 20 segons, després d'un primer tram neutralitzat.
A les 9.30 hores hi haurà un petit briefing informatiu al Casal Pirinenc, situat a la plaça de la Vila de Vilada i a les 10.30 hores es farà la sortida del primer corredor. Al tractar-se d'una prova selectiva no hi haurà entrega de premis. Enguany s’ha decidit realitzar una prova extra com a procés de selecció perquè aquest 2022 no hi ha hagut cap competició al calendari de la FEEC prèvia al Campionat estatal.
El seleccionador, Pere Rullan, decidirà amb els resultats d'aquesta prova al Berguedà els futurs integrants de la selecció catalana, a la vegada que recuperarà els resultats de la temporada anterior. Rullan vol veure l’estat actual dels esportistes abans de participar a l’estatal per poder decidir els integrants de la selecció.
[h3]Només oberta a federats de la FEEC[/h3]
La prova només està oberta als federats a la FEEC. Les inscripcions es poden fer a través del gestor d'inscripcions de la Federació fins al 10 de febrer i tindran un cost de 5€. Per a poder-hi participar és necessari presentar el DNI, un certificat mèdic o prova d'esforç amb data i signatura del metge. Aquest es pot adjuntar a l’enllaç que s’enviarà en el correu electrònic de confirmació un cop feta la inscripció, o bé enviant-lo al correu electrònic administraciotecnica@feec.cat abans del 10 de febrer.
Els participants menors de 18 anys hauran de dur l’autorització corresponent, descarregable des de la pàgina d’inscripcions.
El Sobrepuny decidirà el representant de Catalunya a l'estatal de curses verticals
La prova de 4 quilòmetres i 750 metres de desnivell positiu sortirà del centre de Vilada
ARA A PORTADA
-
-
La crisi al PSOE sacseja la Moncloa: Yolanda Díaz exigeix a Sánchez un «canvi profund» al govern espanyol Redacció
-
L'UCO escorcolla organismes vinculats a Hisenda i Transició Ecològica pel cas de Leire Díez Redacció
-
-
Es pot escapar un virus del laboratori? L'IRTA-CReSA nega que les obres ho hagin facilitat Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 24 de gener de 2022 a les 17:42
Et pot interessar
-
Esports
Laporta declara pel cas Negreira i diu que el Barça guanyava sense ajuda arbitral
-
Esports
Ferran Torres comparteix la seva teràpia psicològica: «Veig el terapeuta cada setmana»
-
Esports
El Barça debutarà a la Copa del Rei a Castella - la Manxa amb un duel inèdit
-
Esports
Sabates jueves, bombes aliades i creus gammades nazis: així era l’Eintracht durant el Tercer Reich
-
Esports
Mor Enzo Badenes, pilot valencià de 17 anys, en un accident durant un entrenament
-
Esports
Carlos Grangel, creador de la mascota del Barça: «Volem fer una pel·lícula de la CAT»
