L'exsoldat israelià Guilad Shalit serà el proper 7 d'octubre al Camp Nou per assistir al Barça-Madrid. Una presència que ha indignat al moviment islamista Hamas, que controla la Franja de Gaza, que a través d'una de les seves emisores de ràdio ha fet una crida a boicotejar el Barça. Cal recordar que la captura de Shalit per Hezbollà va originar la darrera guerra al Liban. Finalment, després de cinc anys, va ser alliberat a canvi de 1.000 presoners palestins.
Des del club blaugrana han assenyalat en un comunicat que no han convidat al soldat hebreu, que és aficionat blaugrana, sinó que simplement se li ha facilitat una entrada que ell havia sol·licitat. A més, recorden que també han acceptat tres sol·licituds provinents de l’ambaixada palestinaper a Musa Amer Odeh, ambaixador de l’Autoritat Palestina; Jibril Rajoub, president de la Unió Palestina de Futbol; i per al futbolista palestí Mahmoud Al Sarsak. Finalment, recorden el compromís del club per “fomentar la pau i l’enteniment a l’Orient Mitjà”.
Hamas amenaça amb boicotejar el Barça
Els islamistes censuren la presència al Camp Nou de l'exsoldat hebreu Guilad Shalit
ARA A PORTADA
-
El decret de renovables, primera víctima de les desconfiances pel finançament Arnau Urgell i Vidal | Bernat Surroca Albet
-
-
-
Els inspectors d'Hisenda es revolten contra el nou finançament: «És la desaparició de l'Estat» Lluís Girona Boffi
-
El PSC tornaria a guanyar les eleccions i es veuria poc afectat per la corrupció de Madrid Ona Sindreu Cladera
Publicat el 27 de setembre de 2012 a les 21:31
Et pot interessar
-
Esports «De Rocafonda al món»: el Barça anuncia el 10 de Lamine Yamal
-
Esports Xabi Alonso, en el punt de mira pel seu xalet a Donostia
-
Esports El govern espanyol demana investigar la contractació de persones amb nanisme a la festa de Lamine Yamal
-
Esports L'Espanyol canvia de mans: Chen Yansheng ven el club a un grup inversor anglès
-
Esports Luis Enrique colpeja un jugador rival al Mundial de Clubs: «Una situació totalment evitable»
-
Esports Messi pot tornar a jugar al Camp Nou? Les parts ja donen pistes