La Lliga espanyola ha anunciat aquest dimecres que denunciarà els insults racistes que hauria rebut el jugador del Reial Madrid, Vinicius Jr, proferits per un aficionat blaugrana durant el Clàssic disputat diumenge passat al Camp Nou, segons ha informat la competició dirigida per Javier Tebas en un comunicat.
"Davant els fets ocorreguts en el partit celebrat al Camp Nou diumenge passat, en què un aficionat local va increpar amb insults racistes el jugador madridista Vinicius Jr, s'informa que La Lliga procedirà a denunciar aquests fets davant el fiscal delegat de la Fiscalia de Sala de delictes d'Odi de Barcelona per si aquests resultessin constitutius del delicte tipificat a l'article 510 del Codi Penal de La Lliga", s'explica en la nota publicada.
A més, La Lliga recorda que aquesta denúncia es produeix, "com ja es va fer en el seu moment" davant els insults racistes rebuts pel jugador Iñaki Williams al camp de l'Espanyol el 25 de gener de 2020, un cas on es va personar com a acusació particular per "cooperar en la lluita davant de qualsevol mena d'acte, o comportament racista o xenòfob".
[plantillagent]
La Lliga denuncia insults racistes del Camp Nou a Vinicius durant el Clàssic
La competició presidida per Javier Tebas considera que un aficionat del Barça va increpar el davanter madridista

- Vinicius, durant el Clàssic -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Les excel·lents previsions per als bolets reobren el debat sobre la massificació del bosc Pere Fontanals | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Illa i Pradales fan pinya perquè l'oficialitat del català i el basc a Europa «sigui una realitat» Redacció
-
-
ERC activa el rellotge perquè el PSOE avali la delegació de l'IRPF a la Generalitat Lluís Girona Boffi
Publicat el 27 d’octubre de 2021 a les 19:16
Et pot interessar
-
Esports El Barça - PSG de Champions es jugarà a Montjuïc
-
Esports Dues aparicions de Rashford treuen les castanyes del foc al Barça en l'estrena a la Champions
-
Esports Aquest any, sí? El Barça arrenca la Champions sense Lamine Yamal
-
Esports Raúl Asencio haurà d'anar a judici per la difusió sense consentiment de vídeos amb contingut sexual
-
Esports Rosell i Bartomeu neguen haver subornat per guanyar: «Amb Messi i Piqué no havíem de pagar»
-
Esports Newcastle: futbol, cervesa i classe obrera