La selecció espanyola masculina de futbol, amb diversos catalans a les seves files, s'ha penjat aquest migdia la medalla de plata als Jocs Olímpics de Tòquio, després d'haver perdut aquest migdia la final del torneig de futbol (1-2) davant del Brasil, vigent campió olímpic.
L'empat a zero s'ha mantingut durant pràcticament tota la primera part, fins i tot amb un penal fallat per la selecció brasilera, però en el temps de descompte, la canarinha s'avançava en el marcador amb un gol de Cunha que ha arribat després d'un error defensiu de la selecció espanyola.
A la segona part, Espanya ha aconseguit igualar el marcador al minut 62 amb un gol de Mikel Oyarzabal, i es podia haver posat per davant si la sort hagués somrigut en les dues ocasions clares de què han gaudit abans d'arribar al final del partit. Amb empat a 1, però, nova pròrroga per a la selecció espanyola, que ha hagut d'esgotar el temps extra en tots els partits de la fase final del torneig.
Uns 30 minuts d'afegits que han estat molt decantats per als brasilers, que a força d’insistir han aconseguit el 2-1 definitiu al minut 109, de les botes de Malcom.
La selecció espanyola de futbol, medalla de plata als Jocs Olímpics de Tòquio
Diversos catalans aconsegueixen una nova medalla als Jocs Olímpics
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’agost de 2021 a les 15:20
Et pot interessar
-
Esports Clàudia Pina aixeca els ànims d'un Barça que aconsegueix el doblet
-
Esports L'ingrés inesperat del Barça per un jugador descartat fa anys
-
Esports Un jugador del Barça critica la gestió de Flick
-
Esports Un exjugador del Barça de 23 anys forçat a retirar-se per una cardiopatia
-
Esports El Barça pot rebre una dura sanció esportiva per a la pròxima Champions
-
Esports La Lliga que parla més català... i menys espanyol