L'Atlètic de Madrid, amb un golàs de Saúl, s'ha imposat al Bayern de Munic de Pep Guardiola al Vicente Calderón en l'anada de semifinals de la Champions. Amb l'un a zero d'aquest dimecres els de Simeone encarrilen la classificació per la seva segona final en els últims tres anys.
L'Atlètic ha sabut fer mal al Bayern a la primera part, tot i que els alemanys han dominat la possessió de la pilota en molts moments. El gol de Saúl tot just començar el partit, al minut 10, ha descol·locat els de Guardiola. El jugador no ha perdonat, i després d'una bicicleta a l'àrea ha superat Neuer amb un xut al pal dret.
El Bayern ha sortit amb molta força a la segona part, augmentant la pressió als matalassers. El potencial ofensiu dels campions de la Bundesliga s'ha destapat amb l'entrada de Ribery i Müller, que han augmentat el ritme del partit i han tingut l'empat a tocar. Finalment, però, els de Guardiola no han trobat el gol. Si els alemanys aconseguissin superar l'Atlètic a la tornada, seria la seva cinquena semifinal de Champions consecutiva, una ronda on Guardiola no ha faltat des que ocupa la banqueta.
L'Atlètic s'imposa al Bayern de Guardiola amb un golàs de Saúl (1-0)
Els de Simeone encarrilen la classificació per la seva segona final de Champions en els últims tres anys
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’abril de 2016 a les 21:13
Et pot interessar
-
Esports
Un jutjat de Barcelona cita Joan Laporta a declarar com a investigat per estafa
-
Esports
Lamine Yamal, Pedri, Aitana Bonmatí i Alexia Putellas en l'onze ideal de la IFFHS
-
Esports
Una exempleada del Reial Madrid relata les males arts laborals del club
-
Esports
El 2025 esportiu, en deu moments
-
Esports
Mor un futbolista alemany després de caure des d'un telecadira a 70 metres d'alçada
-
Esports
Club Esportiu de Lectura
