L'Atlètic de Madrid, amb un golàs de Saúl, s'ha imposat al Bayern de Munic de Pep Guardiola al Vicente Calderón en l'anada de semifinals de la Champions. Amb l'un a zero d'aquest dimecres els de Simeone encarrilen la classificació per la seva segona final en els últims tres anys.
L'Atlètic ha sabut fer mal al Bayern a la primera part, tot i que els alemanys han dominat la possessió de la pilota en molts moments. El gol de Saúl tot just començar el partit, al minut 10, ha descol·locat els de Guardiola. El jugador no ha perdonat, i després d'una bicicleta a l'àrea ha superat Neuer amb un xut al pal dret.
El Bayern ha sortit amb molta força a la segona part, augmentant la pressió als matalassers. El potencial ofensiu dels campions de la Bundesliga s'ha destapat amb l'entrada de Ribery i Müller, que han augmentat el ritme del partit i han tingut l'empat a tocar. Finalment, però, els de Guardiola no han trobat el gol. Si els alemanys aconseguissin superar l'Atlètic a la tornada, seria la seva cinquena semifinal de Champions consecutiva, una ronda on Guardiola no ha faltat des que ocupa la banqueta.
L'Atlètic s'imposa al Bayern de Guardiola amb un golàs de Saúl (1-0)
Els de Simeone encarrilen la classificació per la seva segona final de Champions en els últims tres anys
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’abril de 2016 a
les 21:13
Et pot interessar
-
Esports
El club obrer que va formar Maradona i que va néixer en record dels màrtirs de Chicago
-
Esports
Leo Messi va intentar comprar dos equips catalans abans del Cornellà
-
Esports
Rua culer de 200 bicis per arribar a Oslo
-
Esports
L'Ajuntament afluixa i posarà gespa natural pel Sant Andreu i l'Europa
-
Esports
Leo Messi ja «vibra» animant el seu nou equip: el Cornellà
-
Esports
Nou rècord mundial d'atletisme: el kenià Sabastian Sawe és el primer en baixar de les dues hores en una marató
