El seleccionador d'Espanya, Luis Enrique, ha anunciat aquest dijous la convocatòria per als partits internacionals contra Suècia, Geòrgia i Kosovo en la pròxima aturada, que es produirà la setmana que ve.
En roda de premsa, el tècnic asturià ha reaccionat a les últimes declaracions de Pep Guardiola. L'entrenador de Santpedor va afirmar que el seu següent pas seria anar a una selecció i va obrir la porta a abandonar el Manchester City quan se li acabi el contracte, el 2023.
Sobre això, Luis Enrique ha tingut paraules amables cap a Guardiola i l'ha elogiat com a candidat a la banqueta espanyola: "M'encantaria veure la seva marca a la selecció, no crec que Espanya pogués tenir un seleccionador millor", ha afirmat.
Luis Enrique obre la porta de la selecció a Guardiola: «Espanya no podria tenir un entrenador millor»
L'actual seleccionador creu que el de Santpedor seria el seu millor recanvi a la banqueta

- Luis Enrique i Pep Guardiola -
- FCB
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’agost de 2021 a les 13:22
Et pot interessar
-
Esports Més llenya al foc del nou Spotify Camp Nou: Limak va ser la constructora amb menys nota de l'equip tècnic
-
Esports El Barça publica imatges inèdites i emotives de l'Spotify Camp Nou
-
Esports «Hi ha gent que no sap que el seu avi ha jugat al Barça»
-
Esports El Barça encén l'espanyolisme amb una publicació pel 12-O
-
Esports Un futbolista de la Lliga, imputat per agressió sexual amb violència
-
Esports Instal·len un bust d'Aitana Bonmatí al Parc de la Ciutadella