El seleccionador d'Espanya, Luis Enrique, ha anunciat aquest dijous la convocatòria per als partits internacionals contra Suècia, Geòrgia i Kosovo en la pròxima aturada, que es produirà la setmana que ve.
En roda de premsa, el tècnic asturià ha reaccionat a les últimes declaracions de Pep Guardiola. L'entrenador de Santpedor va afirmar que el seu següent pas seria anar a una selecció i va obrir la porta a abandonar el Manchester City quan se li acabi el contracte, el 2023.
Sobre això, Luis Enrique ha tingut paraules amables cap a Guardiola i l'ha elogiat com a candidat a la banqueta espanyola: "M'encantaria veure la seva marca a la selecció, no crec que Espanya pogués tenir un seleccionador millor", ha afirmat.
Luis Enrique obre la porta de la selecció a Guardiola: «Espanya no podria tenir un entrenador millor»
L'actual seleccionador creu que el de Santpedor seria el seu millor recanvi a la banqueta
- Luis Enrique i Pep Guardiola -
- FCB
ARA A PORTADA
Publicat el
26 d’agost de 2021 a
les 13:22
Et pot interessar
-
Esports
Set maratons en set dies i en set continents: «La neu de l'Antàrtida s'assembla a córrer per la platja»
-
Esports
Laporta, al centre del ring
-
Esports
El Barça estrena la nova grada d'animació el dia de les eleccions
-
Esports
Mor Enric Reyna, expresident del Barça
-
Esports
Xoc d'alt voltatge al Barça
-
Esports
«No tens sentit del ridícul»: la tensió esclata en l'últim cara a cara Joan Laporta-Víctor Font
