Les obres del Camp Nou tenen l'objectiu de convertir l'estadi en una eina per ingressar diners de manera constant a través del programa Barça Hospitality, que busca oferir una experiència exclusiva als seus membres. A principis de mes, es coneixia els diners que el Barça calculava ingressar gràcies a les llotges VIP, les quals ja s'havien posat a la venda des del passat octubre. Ara, el club ha informat que el 90% de les 115 llotges VIP del nou estadi ja s'han venut.
Concretament, han estat adquirides 20 Very Vip Suites i 95 Boxs. Aquestes localitats estan destinades principalment a empreses que vulguin comptar amb una posició i serveis exclusius a l'hora de venir a l'estadi, i s'ofereixen amb un contracte d'entre vuit i deu anys de duració. En total, les primeres estimacions del club resulten en uns 120 milions d'euros per aquestes localitats anualment.
🤝 La comercialització dels productes de Barça Hospitality per al futur Spotify Camp Nou avança i ja s'ha venut el 90% de les VVIP Suites i els Boxes
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) May 3, 2024
🔗 Més detalls: https://t.co/PxKQ9ZGDzkpic.twitter.com/WepriBE8ab
Exactament, la zona VIP de l'estadi comptarà amb 9.400 localitats, i tindran accés a les instal·lacions i espais més exclusius del Camp Nou. A més, amb les Suites i els Boxs ja venuts, el club ha posat al mercat els Loge Seats, que seran grups de quatre seients a la primera VIP de la Tribuna i el Lateral, i que tenen un preu entre els 45.000 euros i els 87.000 euros per temporada.
D'aquesta manera, les localitats ja venudes pel club suposaran un ingrés significatiu i que no generava l'antiga estructura. A més, la zona VIP del Camp Nou suposarà ingressos constants cada vuit o deu anys, segons la durada final del contracte, i que permetrà al Barça activar una "palanca" extra gràcies a aquesta àrea exclusiva.