El Parc Natural del Montseny ha anunciat que, per les noves restriccions aprovades pel que fa a la prohibició del consum d'aliments i begudes en grup en espais públics habilitats, tanquen les àrees d'esplai del parc.
D'aquesta manera, les àrees de la Guardiola (Santa Fe del Montseny), i plana del Coll i les Feixes del Vilar (les dues a Fogars de Montclús) romandran tancades.
Tanquen les àrees d'esplai del Montseny per les noves restriccions
Les mesures per aturar la pandèmia inclouen la prohibició del consum d'aliments i begudes en grup en espais públics habilitats
ARA A PORTADA
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
-
Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre Redacció
Publicat el 16 de juliol de 2021 a les 16:45
Et pot interessar
-
Esports «De Rocafonda al món»: el Barça anuncia el 10 de Lamine Yamal
-
Esports Xabi Alonso, en el punt de mira pel seu xalet a Donostia
-
Esports El govern espanyol demana investigar la contractació de persones amb nanisme a la festa de Lamine Yamal
-
Esports L'Espanyol canvia de mans: Chen Yansheng ven el club a un grup inversor anglès
-
Esports Luis Enrique colpeja un jugador rival al Mundial de Clubs: «Una situació totalment evitable»
-
Esports Messi pot tornar a jugar al Camp Nou? Les parts ja donen pistes