El proper diumenge 6 de setembre se celebra la tradicional Cursa de Muntanya de coll d'Ares que uneix Camprodo, Molló i Prats de Molló. La marxa començarà a la plaça de Santa Maria de Camprodon a les 10 del matí i una hora abans s'obriran les inscripcions que costen vuit euros.
El recorregut, de 25 km, sortirà de Camprodon i passarà per la Coma, la Gironella, el Guillot i can Rodo abans d'arribar a Molló. Passarà pel Riberal, la Ginestosa, el camí de la retirada, el coll d'Ares abans d'acabar a Prats de Molló.
Els premis són 150 euros pel primer classificat, 100 euros pel segon i 50 euros pel tercer. Hi haurà servei de bus per la tornada de Prats de Molló a Camprodon.
Una cursa de muntanya uneix ambdós vessants del coll d'Ares
La prova de 25 km sortirà diumenge a les 10 a Camprodon
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de setembre de 2011 a les 15:47
Et pot interessar
-
Esports
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Esports
The Tyets, Figa Flawas i un servei d'honor misteriós: què es farà en el retorn del Barça al Camp Nou?
-
Esports
Joan Laporta publica el seu primer llibre: «Així hem salvat el Barça»
-
Esports
Catalunya guanya el partit solidari per Palestina a què han assistit més de 30.000 persones
-
Esports
Catalunya-Palestina: més enllà d'un miratge solidari?
-
Esports
Candidata al Mundial? Així seria la selecció catalana ideal
