El proper diumenge 6 de setembre se celebra la tradicional Cursa de Muntanya de coll d'Ares que uneix Camprodo, Molló i Prats de Molló. La marxa començarà a la plaça de Santa Maria de Camprodon a les 10 del matí i una hora abans s'obriran les inscripcions que costen vuit euros.
El recorregut, de 25 km, sortirà de Camprodon i passarà per la Coma, la Gironella, el Guillot i can Rodo abans d'arribar a Molló. Passarà pel Riberal, la Ginestosa, el camí de la retirada, el coll d'Ares abans d'acabar a Prats de Molló.
Els premis són 150 euros pel primer classificat, 100 euros pel segon i 50 euros pel tercer. Hi haurà servei de bus per la tornada de Prats de Molló a Camprodon.
Una cursa de muntanya uneix ambdós vessants del coll d'Ares
La prova de 25 km sortirà diumenge a les 10 a Camprodon
ARA A PORTADA
-
-
-
La inflació es manté en el 2% el febrer a l'espera dels efectes de la guerra a l'Orient Mitjà Redacció
-
Aquestes són les benzineres més barates de Catalunya amb l'augment de preus per la guerra a l'Iran Marc Descals
-
Les empreses immobiliàries «estan sortint» de Catalunya i venen el doble de pisos dels que compren Redacció
Publicat el
02 de setembre de 2011 a
les 15:47
Et pot interessar
-
Esports
El Barça estrena la nova grada d'animació el dia de les eleccions
-
Esports
Mor Enric Reyna, expresident del Barça
-
Esports
Xoc d'alt voltatge al Barça
-
Esports
«No tens sentit del ridícul»: la tensió esclata en l'últim cara a cara Joan Laporta-Víctor Font
-
Esports
«L'esport és un espai com cap altre per preservar una llengua»
-
Esports
Qui és qui en les candidatures de Joan Laporta i Víctor Font per governar el Barça
