VÍDEOS El Barça supera el Madrid en el primer partit de la final amb un bàsquet «in extremis»

Perperoglou anota al darrer segon i permet als blaugranes derrotar els blancs per 100 a 99

Publicat el 15 de juny de 2016 a les 21:16
Un bàsquet de Perperoglou al darrer segon ha permès al Barça superar el Reial Madrid en el primer partit de la final de la Lliga ACB. Els blaugranes, amb una cistella agònica de l'aler grec, han guanyat els blancs per 100 a 99 en un festival de bàsquet ofensiu.

L'enfrontament entre els dos equips es repeteix per cinquè cop en els últims anys. En les darreres quatre temporades s'han repartit dos títols cadascun: mentre que els blaugrana es van imposar els cursos 2011-12 i 2013-14, els blancs ho van fer el 2012-13 i l'any passat, quan van guanyar per la via ràpida (3-0).

El segon partit de la sèrie també serà al Palau Blaugrana, divendres a les 19 hores en directe per La 1, i el tercer, ja en la pista madrilenya, es jugarà el dilluns 20 a les 20 h i es veurà per Teledeporte. Si la sèrie no es resol per la via ràpida, hi haurà un quart partit, també a Madrid i per Teledeporte, el dimecres 22 a les  20.30 h. Finalment, si cal, el cinquè partit definitiu es jugaria al Palau Blaugrana, el dissabte 25 a les 19 h per La 1. A més d'aquests dos canals en obert, la sèrie també es podrà veure íntegra per Canal + Deportes.