Jorge Vilda manté que no va pressionar a Jennifer Hermoso després del petó no consentit de Luis Rubiales. El ja exseleccionador espanyol ha declarat aquest dimecres a l'Audiència Nacional com a imputat en el cas, mantenint la seva versió dels fets, però admetent per primer cop que sí que va mantenir una conversa amb el germà de la futbolista a l'avió de tornada d'Austràlia per intentar "abaixar el suflé", però que en cap moment va coaccionar-lo.
Sobre els fets, Vilda ha assegurat en seu judicial que en el moment no va presenciar-los, i que només va notar un canvi d'ambient entre les futbolistes un cop a l'avió. L'exentrenador del combinat espanyol ha justificat l'apropament al germà d'Hermoso després de veure l'estat en què es trobava la jugadora, a la que ha assegurat que li guarda un especial afecte.
[noticiadiari]2/261799[/noticiadiari]
Vilda, segons ha relatat en un interrogatori que es defineix com a "tens", va dir al germà d'Hermoso que la millor forma d'arreglar la situació era que fes un vídeo públic per explicar-se. A més, Rubén Rivera, l'altra membre de la RFEF que ha declarat aquest dimarts, ha reconegut que va demanar-li a Hermoso que estigués pendent del telèfon perquè volien parlar amb ella.
La versió de Vilda comença a lligar amb la dels altres implicats en el cas, malgrat que ell no consideri que va exercir pressions a l'entorn d'Hermoso. El mateix germà de la futbolista ja va declarar que la conversa amb l'exentrenador de la selecció espanyola s'havia produït en el vol, i va definir-ho obertament de coacció. Hermoso, però també les declaracions d'Alèxia Putellas, Irene Paredes i altres futbolistes, han confirmat les pressions de Vilda i altres membres de la RFEF.
[plantillavirals]
Vilda nega pressions a Hermoso però admet una conversa amb el seu germà
L'exseleccionador espanyol declara davant el jutge del cas Rubiales que les seves actuacions després del petó no consentit van ser per intentar "abaixar el suflé"
ARA A PORTADA
-
-
-
Sánchez entoma el desafiament del PP per evitar que rebenti la conferència de presidents Sara Escalera | Pep Martí i Vallverdú
-
La Seguretat Social vol que els treballadors puguin tornar d'una baixa a mitja jornada i amb el sou sencer Marc Orts i Cussó
-
El MNAC, entre l'espasa i la paret: com protegir les pintures de Sixena sota la lupa del Suprem Sara Escalera
Publicat el 10 d’octubre de 2023 a les 11:48
Et pot interessar
-
Esports La Lliga que parla més català... i menys espanyol
-
Esports Reconeixen que l'anul·lació del penal de Julián Álvarez contra el Madrid va ser injust i reformulen la norma
-
Esports Primera venda del Barça en el mercat de fitxatges d'estiu
-
Esports Les dues víctimes dels vídeos sexuals demanen quatre anys de presó per a Raúl Asencio
-
Esports Gavi: «Sé parlar en català, però em fa vergonya»
-
Esports Susana Guasch trenca el silenci sobre Luis Enrique: «Veig que no ha oblidat la meva feina»