Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) inicia la renovació del telecabina Coma del Clot de Vall de Núria, amb la col·laboració de l’Agència Catalana de la Joventut, després de 31 anys en funcionament. Així aquest telecabina deixarà d’oferir servei a partir de dilluns, 10 de juny, i comença una renovació que permetrà fer 100% accessible aquesta instal·lació a les persones amb mobilitat reduïda.
D'altra banda, també augmentarà la capacitat i el confort dels viatgers i facilitarà el transport de mercaderies i subministraments des de l’estació de Vall de Núria fins a l’Alberg de Xanascat situat al Pic de l’Àliga.
Està previst que el nou telecabina entri en funcionament la propera temporada d’hivern. Durant el període de renovació del telecabina, hi haurà un servei alternatiu amb vehicles tot terreny per als usuaris de l’alberg.
FGC renova el telecabina Coma del Clot de Vall de Núria
Es tancarà a partir del 10 de juny i es millorarà l'accessibilitat
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de juny de 2019 a
les 11:30
Et pot interessar
-
Societat
Investiguen Erling Haaland per provocar una commoció cerebral a la mascota del Manchester City
-
Societat
L'històric rècord de Messi que ha superat un jugador de l'Atlètic de Madrid contra l'Espanyol
-
Societat
Sí que es podran fer servir vapejadors a les platges de Barcelona
-
Societat
Arbres caiguts, talls ferroviaris i a les carreteres i la Volta, en escac: el vent sacseja Catalunya
-
Societat
Les millors imatges de l'eclipsi parcial de sol a Catalunya
-
Societat
Alves té dret a una indemnització de l'Estat per l'any de presó provisional
