LA COORDINADORA NACIONAL I DECIDIM.CAT FEM UNA CRIDA CONJUNTA A LA PARTICIPACIÓ I A LA IMPLICACIÓ DE TOTHOM EN LA CONSULTA SOBRE LA INDEPENDÈNCIA DEL 28F
La Coordinadora Nacional per la Consulta sobre la Independència, promotora de la Consulta i formada per les Comissions Locals, i Decidim.cat, plataforma que agrupa els càrrecs electes a favor del dret de decidir, que ha incentivat la implicació dels ajuntaments en les consultes, fem una crida conjunta a la participació en la Consulta sobre la Independència del proper 28 de febrer.
Les consultes populars sobre la independència són instruments sorgits des de la societat civil, que han comptat amb el suport dels electes locals, i que han d’empènyer cap a la convocatòria d’un referèndum d’autodeterminació.
Per això és tan important que en els dies que queden fins a la celebració de la Consulta, tots els voluntaris i entitats que treballem en les diferents Comissions Organitzadores Locals fem un darrer esforç per tal d’aconseguir que hi hagi una bona participació el 28F.
28-F, el teu primer vot per la independència
La Coordinadora Nacional de Consultes i Decidim.cat fan una crida conjunta a la participació
Ara a portada
Publicat el 25 de febrer de 2010 a les 18:20