El Departament de Territori i Sostenibilitat ha adjudicat la redacció de l'estudi informatiu de la variant nord de la C-37, al seu pas per Olot. La infraestructura ha de millorar la mobilitat a l'entorn del municipi i, juntament amb la variant de les Preses i l'altre tram de la variant d'Olot, completar el corredor Vic-Olot per Bracons.
L'estudi informatiu analitzarà les diverses alternatives del traçat, que serà d'uns quatre quilòmetres de longitud. Es tracta del tram comprès entre el futur enllaç oest –boca nord del futur túnel de la Pinya- i la connexió amb l'A-26 i la C-153, al final de l'autovia Besalú-Olot.
La nova carretera tindrà tres connexions amb la xarxa local: dos als extrems (enllaç Olot oest i enllaç amb la A-26 i C-153) i un enllaç central a l'altura del polígon industrial Pla de Baix.
A principis de maig Territori ja va adjudicar la redacció de l'estudi d'impacte ambiental del tram, l'últim que queda per projectar de la variant d'Olot. L'Estat va reiterar el mes de novembre de l'any passat el seu compromís per finançar les obres i va proposar acordar-lo en la comissió bilateral amb la Generalitat.
El Govern va decidir tirar endavant amb els tràmits i el febrer passat va treure a licitació de la redacció dels dos estudis, a l'espera de concretar les aportacions estatals.
Política
Adjudiquen la redacció de l'estudi informatiu de la variant nord d'Olot
El document analitzarà les diferents alternatives de traçat entre el futur enllaç oest i la connexió amb l'A-26
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de juny de 2019 a les 12:57
Et pot interessar
-
Política CiU i ERC empatarien a 36-37 escons, segons «La Vanguardia»
-
Política Les variants de les Preses-la Vall d'en Bas i d'Olot ja són més a prop
-
Política La Garrotxa pel Sí escalfa motors a la Vall d'en Bas de cara a l'1-O
-
Política La Fiscalia ordena també a les policies locals evitar el referèndum de l'1-O
-
Política Correos ordena als seus treballadors que no enviïn res relacionat amb l'1-O