En l'acte dels ultres hi han participat el madrileny Javier Ortega Smith i el gironí Alberto Tarradas, acompanyats de l'olotí Ignasi Mulleras, antic capitost de la xenòfoba PxC a la Garrotxa i actualment número dos de la candidatura ultradertana.

Una de les càrregues que han fets els mossos de la BRIMO aquest migdia a Olot. Foto: Martí Albesa.
Per bé que els concentrats, especialment a la part baixa de la plaça de Can Joanetes, a tocar del carrer Mirador, no han pogut accedir al davant de l'edifici consistorial, s'han produït alguns moment de tensió i, fins i tot, a darrera hora –quan ja s'havia acabat l'acte de Vox i els pocs simpatitzants que hi havia del grup ultradretà no marxaven–, els mossos han llençat projectils de foam, han carregat contra la gent i han efectuat algunes detencions, tot i que en cap moment s'ha produït cap enfrontament entre els uns i els altres.

Un mosso immobilitza un dels joves concentrats al Firal d'Olot. Foto: Martí Albesa.
Durant l'acte, el fotoperiodista Jordi Borràs ha fet un tweet en què ha denunciat que tres militants havien passat el control policíac fent-se passar per periodistes.
El dispositiu dels Mossos d'Esquadra ha estat qualificat per molts dels concentrats de desproporcionat, provocador i violent, tot i que s'ha produït un escàs llençament de pedres i ous contra els efectius de la Brigada Mòbil.Olot ara mateix: 3 persones amb acreditacions falses imitant el braçal de premsa i que van amb la comitiva de V0X, es passegen creuant la línia policial fent-se passar per periodistes. Una d’elles pretenia saber de quin mitja era jo. Això és intolerable, @periodistes_cat @UPIFC. pic.twitter.com/xiZ0i9HTR4
— Jordi Borràs (@jordiborras) February 10, 2021

Els manifestants han lluït diversos cartell contra Vox i l'olotí IGnasi Mulleras. Foto: Martí Albesa.

Uns mossos impedeix el pas d'una persona gran que volia protestar a Olot contra l'acte de Vox. Foto: Martí Albesa.
[plantillaeleccions]