Un centenar de militants i simpatitzants van assistir a la trobada del passat dissabte a Santa Pau, La Garrotxa. La trobada va estar precedida d'una tertúlia amb Quim Sempere, doctor en filosofia i professor de sociologia de la UB i va comptar amb la presència d'en Joan Herrera, secretari general d'ICV. La trobada, realitzada a Can Xel de Santa Pau, va finalitzar amb una sortida a peu per l'entorn del Parc Natural volcànic de la Garrotxa.
Durant la tertúlia s'han abordat diversos temes com la crisi econòmica, financera i ecològica que ens afecta ens aquests moments i les greus conseqüències de les politiques neoliberals que s'estan aplicant per sortir-ne. El moviment dels indigants i l'actualitat política entorn els canvis en la Constitució, la precarització indefinida de l'ocupació i l'afer dels PIRMi també han ocupat bona part de les intervencions.
La trobada d'estiu d'ICV de les comarques gironines és un marc de trobada informal que es realitza cada any amb el propòsit de trobar-se els adherits i simpatitzants per acomiadar les vacances d'estiu i donar el tret de sortida al nou curs polític.
ICV celebra la seva trobada d'estiu a Santa Pau
Una trobada informal per encetar el curs polític ecosocialista a la vegueria de Girona
ARA A PORTADA
-
-
El Govern preveu invertir 213,1 milions a les comarques gironines en els pressupostos del 2026 Redacció
-
Els detalls dels nous pressupostos: 4.000 milions en inversió i 1.900 per a habitatge Oriol March | Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
-
«El Foraster» juga en una altra lliga: líder absolut del prime time en un dilluns marcat per la guerra a l'Iran Víctor Rodrigo
Publicat el
30 d’agost de 2011 a
les 21:42
Et pot interessar
-
Política
Laila El Gamouchi deixa l’Ajuntament d’Olot: «La vida, a vegades, ens obliga a aturar-nos, escoltar el cor»
-
Política
L’Ajuntament d’Olot tornarà a tenir un gerent
-
Política
Olot demana una moratòria de la Llei RSAL per contractar més policies
-
Política
Què cobrarà l’alcalde Agustí Arbós i el nou equip de govern d’Olot?
-
Política
Agustí Arbós: «Ser alcalde d'Olot és el repte més important de la meva vida»
-
Política
Més regidories i noves oficines: així és el nou cartipàs d’Olot
