30
de març
de
2021, 09:09
Actualitzat:
9:17h
L’equip del Síndic de Greuges de Catalunya atendrà de forma telemàtica –a través de trucada o videotrucada– tots aquells veïns d’Olot que ho requereixin el pròxim dijous, 8 d’abril.
Els membres de l’equip del Síndic atendran totes les persones que vulguin fer consultes o exposar les seves queixes en relació amb vulneracions de drets per part d’alguna administració pública, així com sobre les empreses que presten serveis d’interès general com llum, aigua, gas, telefonia, etc.
Aquest servei del Síndic de Greuges de Catalunya s'emmarca en el conveni signat amb l'Ajuntament d'Olot i té la finalitat de potenciar la defensa dels drets de les persones al municipi.
Les persones que hi estiguin interessades, caldrà que concertin prèviament l’entrevista trucant al telèfon 900 124 124 o amb un missatge de correu electrònic a l’adreça [email protected].
Els membres de l’equip del Síndic atendran totes les persones que vulguin fer consultes o exposar les seves queixes en relació amb vulneracions de drets per part d’alguna administració pública, així com sobre les empreses que presten serveis d’interès general com llum, aigua, gas, telefonia, etc.
Aquest servei del Síndic de Greuges de Catalunya s'emmarca en el conveni signat amb l'Ajuntament d'Olot i té la finalitat de potenciar la defensa dels drets de les persones al municipi.
Les persones que hi estiguin interessades, caldrà que concertin prèviament l’entrevista trucant al telèfon 900 124 124 o amb un missatge de correu electrònic a l’adreça [email protected].