Reunió informativa a Riudaura sobre el transport públic a demanda

Dilluns es va estrenar aquest servei que funciona amb una app en 10 nuclis de població de la Garrotxa

Els minibusos que presten el servei de transport públic a demanda.
Els minibusos que presten el servei de transport públic a demanda. | Xavier Borràs.
NacióGarrotxa
20 de juliol de 2021, 08:46
Actualitzat: 8:57h
Aquest dimecres 21 de juliol, a les vuit del vespre al Local Social, l'Ajuntament de Riudaura farem una reunió informativa sobre la nova modalitat de transport públic a demanda Clic.cat, que s'ha posat en marxa a 10 nuclis de població de la comarca, tal com va avançar NacióGarrotxa.

La particularitat del servei Clic.cat, prestat per la Generalitat de Catalunya, és que hi haurà transport públic tots els dies feiners, amb parades als 10 nuclis de població, però només si hi ha usuaris que sol·liciten el servei com a mínim 15 minuts abans de la parada prevista al punt de sortida, ja sigui fent servir l'aplicació de mòbil Nemi de TAD-TEISA per a Android o iPhone, o trucant a la central de TEISA de dilluns a divendres feiners de 8 a 20 hores (972 260 196 o 972 204 868).

En cas que es necessiti una plaça per a persones amb mobilitat reduïda, cal indicar-ho expressament en el moment de fer la reserva.

Mitjançant aquesta app, el client rep informació en temps real de la posició del vehicle i l’hora d’arribada a la parada escollida en la seva reserva.

En aquest vincle podeu descarregar-vos els horaris en format PDF i la informació per a baixar l'app.

Arxivat a