Vilaró aposta per la venda de carn a baix preu

El grup carni gironí Vilaró ha apostat per 'la innovació' en l'obertura de la seva primera botiga de venda directa a Salt. Es tracta de poder vendre carn a baix preu estalviant en costos, com els de desplaçaments o transformació, però mantenint la qualitat.

  • Imatge del judici -
Publicat el 11 de juny de 2009 a les 20:51

El 'secret', segons el director general de l'empresa, Javier Frade, és buscar punts de venda directa prop del lloc de producció. 'Es pot produir, dur-lo de matinada i vendre producte bo, fresc i més econòmic', ha explicat Frade. Alguns dels productes són fins un 40% més econòmics amb aquest estalvi en intermediaris. El grup Vilaró espera que la de Salt sigui només la primera d'una xarxa de botigues.

La botiga està situada prop de l'Espai Gironès té una superfície de 800 metres quadrats dels quals més de 400 estan destinats a espai de venda. El nou 'supermercat de la carn' ha suposat una inversió de 350.000 euros. Així, volen apropar la marca Vilaró al consumidor final. Preveuen l'obertura de tres punts de venda més l'any 2010.

Indústries Càrnies Vilaró S.A. preveu tancar l'exercici 2008 amb unes vendes de 220 MEUR. La previsió per aquest any, malgrat la crisi, és un creixement de l'ordre del 15%. Vilaró té una plantilla de 700 persones. Entre Sils, Granollers i Mollerussa la companyia arriba a més de 7.000 sacrificis al dia. L'empresa familiar, amb més de 30 anys d'experiència al sector, destina el 70% de les vendes a l'exportació. Actualment, està present a quatre dels cinc continents.