L’alcalde de Santa Cristina d’Aro, Josep Xifre, ha estat denunciat per conduir una moto després d’haver consumit alcohol. Els Mossos d’Esquadra el van aturar en un control preventiu rutinari a la C-65, al Baix Empordà i van immobilitzar el vehicle, que el batlle va poder recuperar l’endemà, segons informa el Diari de Girona.
Tot i que la infracció no va comportar conseqüències penals, Xifre sí que va haver de fer front a una multa per conduir begut. En declaracions al Diari de Girona ha assegurat que assumeix la seva "responsabilitat". "Vaig cometre una infracció administrativa, que respon amb la seva multa", explica l'alcalde de Santa Cristina d'Aro.
Segons ha explicat Xifre, la situació hauria pogut tenir un desenllaç més greu, però finalment es va limitar a una sanció administrativa, que pot comportar la retirada de punts del permís de conduir i una multa de fins a mil euros, depenent de la gravetat dels fets.
"Jo soc humà i, com sempre dic, ni pixo colònia ni cago bombons, soc com tothom", ha afirmat al diari l'alcalde sobre la situació que ha afrontat i assumit com qualsevol altre ciutadà. El dirigent municipal ha tornat a remarcar que ha pagat la multa i que assumeix la infracció comesa.

