En total, s'han executat 1.132 metres lineals de pantalles laterals, amb una amplària d'entre 1 i 1,2 metres i una profunditat variable d'entre 19 i 27 metres. Per a la seva construcció, s'han utilitzat 30.000 m3 de formigó i 4.200 tones d'acer. Els treballs avançaran amb la construcció de les cobertes del túnel, per a les que es destinen 750.000 kg d'acer i 7.000 m3 de formigó. A més, en el mateix tram, Adif està executant els treballs de canalització del riu Güell, a l'entrada de Girona. El nou curs té una longitud de 761 metres i s'ha dissenyal per a un cabal de 110,8 metres cúbics per segon.

ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’abril de 2009 a les 13:20
Et pot interessar
-
Societat L'antiga fàbrica Simon de Girona es convertirà en el nou institut Ermessenda
-
Societat Comença la segona fase del concurs per dissenyar el futur Campus de Salut de Girona i Salt
-
Societat Nou comarques, en avís de perill per la intensitat de la pluja aquest dijous
-
Societat El jutjat rebutja investigar per tortures la policia infiltrada a Girona i el cas arribarà a l'Audiència
-
Societat Periodistes i mitjans parlaran de situacions de crisi a la Nit de la Comunicació de la Selva
-
Societat Noves troballes a la vil·la romana de luxe de Sant Antoni de Calonge