Acte conjunt per la independència a Girona
La Comissió 11-S de Girona ha reunit unes 70 persones a les escales de l'església de Sant Feliu de Girona en un acte de celebració breu i solemne de caracter unitari, amb la representació de 13 entitats sobiranistes.

- El vehicle en flames, aquest matí -
- Bombers de la Generalitat
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de setembre de 2009 a les 18:36
Després de l’hissada d’una gran senyera a càrrec de l’Hereu de Vidreres mentre sonava el Cant de la Senyera, s’ha llegit el manifest unitari de la recent nascuda Comissió, el qual advertia “del cost anual que suposa per Catalunya la pertinença a Espanya”. Finalment s'ha dut a terme la cantada d'Els Segadors i s'ha convidat l'assistència a la cantada que posteriorment, a les dotze, hi hauria a la Plaça del Vi. La Comissió ha anunciat la seva continuïtat de cares a l'any vinent.
Et pot interessar
-
Societat Girona inaugura la comissaria compartida de Santa Eugènia que reforçarà la presència policial a tres barris de la ciutat
-
Societat La prova Es-Alert a les comarques gironines rep més de 15.000 respostes a les enquestes
-
Societat Girona penja un retrat de Felip VI a l'Ajuntament fet amb un mosaic de fotos de l'1-O
-
Societat Entra en funcionament la zona de baixes emissions a Girona, però amb restriccions toves
-
Societat Girona aconsegueix esborrar plaques franquistes que encara perviuen en edificis
-
Societat Així funciona la iniciativa contra el malbaratament alimentari en congressos de Lloret de Mar