Ajornen les voladures a la zona de Domeny
Començaran el dijous 3 de maig a les 12.30 h
Publicat el 24 d’abril de 2012 a les 19:12
El programa de voladures amb motiu de les obres d’accés a l’autopista de Domeny s’ajornaran una setmana. Malgrat que inicialment estava previst que comencessin demà dijous, finalment els treballs s’iniciaran el dijous 3 de maig a les 12.30 h i tindran una durada prevista de setze setmanes, amb voladures de baixa intensitat previstes cada dilluns i cada dijous. S’instal·larà un sismògraf davant de l’edifici més proper per controlar la correcta execució de l’actuació, tot i això per la banda de Girona no hi ha habitatges, sinó que tots els edificis propers són industrials.
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi de vegetació a la Font de la Pólvora
-
Societat
Un estudi de la UdG revela quina és la millor IA per detectar «fake news» i vídeos manipulats
-
Societat
L'acusat del crim de Susqueda reclama la fi de les mesures cautelars
-
Societat
La Guàrdia Civil manté la cerca del menor desaparegut amb immersions diàries
-
Societat
Salt invertirà 30 milions d'euros per construir la nova seu dels Mossos d'Esquadra a Salt
-
Societat A presó dos homes per pagar a tres adolescents menors de 16 anys a canvi de sexe a Girona
