Armando Robles, director d'Alerta Digital Televisión, ha cremat avui en directe davant les càmeres una bandera estelada durant una entrevista amb Gerard Bellalta, president de l'entitat "Catalunya Despierta Ya".
L'acció ha arrencat quan el director i presentador del programa ha preguntat a Bellalta què representava per a ell la bandera estelada, a la qual cosa ha respost: "Un drap penjat que no representa ningú, que no pot representar ningú", i ha recordat que en la seva versió de l'estel vermella, la feia servir "una banda terrorista que es deia Terra Lliure, i que ara la posa als seus cartells una força parlamentària que és la CUP".
Mentre mostrava una estelada de cartró rígid amb el triangle blau a la pantalla, Robles ha preguntat a Bellalta quin li semblava que era el millor destí per a una bandera estelada. I mentre aquest no acabava de dir el que opinava, el director del programa s'ha tret un encenedor i ha calat foc a l'estelada, mentre deia "aquest, aquest és el millor destí, purificar-la amb el foc".
Robles ha presentat la seva acció com "rebuig i una reprovació cap al sector de la societat catalana que són Convergència, Esquerra i la CUP, que condueixen els catalans cap a un conflicte civil". També ha fet una alusió de passada al periodista Xavier Rius, que fa uns mesos havia exhibit una bandera estelada en un programa d'Intereconomía.
La facècia ha acabat amb la felicitació de Bellalta, que l'ha definit com "una acció molt valenta que tots hauríem de fer".
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de gener de 2013 a
les 23:31
Et pot interessar
-
Societat
En venda el xalet de caça on Franco feia caceres secretes a l'Alt Empordà
-
Societat Figueres retira els contenidors soterrats antics i prepara el canvi de model de recollida de residus
-
Societat
Girona i la vida universitària: on viuen avui els estudiants universitaris
-
Societat
Més de 5.000 clients sense llum a les comarques gironines
-
Societat
Mor una dona en caure per un penya-segat de 40 metres al camí de ronda de Torroella de Montgrí
-
Societat
Arriba la integració tarifària a les comarques gironines: viatjar amb un bitllet a partir de dilluns
