La Policia Municipal de Girona va detenir, la matinada dissabte, Fahd T, de 22 anys d’edat, amb domicili a Girona, com a presumpte autor de tres delictes de robatori interior de vehicle.
Els fets van passar al voltant de dos quarts de tres de la matinada, mentre dos agents no uniformats del torn de nit de la Policia Municipal de Girona, feien tasques de vigilància preventiva per la zona del Parc Central.
Els agents varen veure un home que doblegava el marc de la porta d’un vehicle estacionat al carrer Bisbe Sivilla. Immediatament un dels agents va baixar del vehicle, moment en què el presumpte autor va aprofitar per marxar del llocs dels fets, caminant de forma diligent.
Seguidament l’agent que anava a peu el va seguir a distancia, mentre el company s’hi va acostar amb el vehicle amb la intenció d’interceptar-lo mes endavant. Quan els policies el varen tenir a prop, la persona va creuar el carrer i va amagar algun objecte sota d’un contenidor de brossa. Llavors va començar a caminar com si es trobes en estat etílic per intentar despistar els policies. Els agents el varen seguir uns metres mes fins que el varen aturar per identificar-lo.
Mentre els policies identificaven el sospitós, una altre unitat policial va trobar dos vehicles més amb el marc de la porta doblegat, i amb l’interior remenat. Sota el contenidor de brossa varen trobar un radio/cd de cotxe de la marca Pioneer, que possiblement pertanyia a un dels vehicles forçats ja que se l’hi havia sostret a un d’ells.
Davant dels fets esmentats els agents van detenir a Fahd T de 22 anys d’edat com a presumpte autor de tres delictes de robatori amb força interior de vehicle..
Detingut per robar a l'interior de tres vehicles
Societat
El lladre es va fer el borratxo quan va veure els agents, que no anaven uniformats
ARA A PORTADA
-
Energia La Generalitat tomba per primera vegada un projecte renovable per motius paisatgístics Eloi Sadurní
-
-
Política Girona aprova les ordenances fiscals amb la mirada posada en les escombraries Gerard Mira / Agències
-
-
Societat Crida per localitzar els familiars dels 510 afusellats pel franquisme enterrats a Girona ACN
Publicat el
05 de març de 2012 a
les 18:56
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers controlen un incendi a un abocador a l'Alt Empordà
-
Societat
Figueres lamenta la mort d'una dona en l'accident de tren a Toledo
-
Societat
Reforç de busos per Fires 2026: l'acord entre els conductors i l'Ajuntament de Girona
-
Societat
Aliança municipal per llogar pisos buits a persones vulnerables
-
Societat Figueres preveu implantar l'ordenança de terrasses per fases per posar «ordre» i «ennoblir» l'espai públic
-
Societat Girona mou fitxa en habitatge: reclama lloguers indefinits i fre a les compres especulatives
