Després de desplegar una pancarta gegant a Madrid amb el missatge "Quan el currículum no ho és tot", el Girona ha tornat a posar cartells als voltants del Santiago Bernabéu amb una referència explícita a la important trobada a la qual s'enfrontaran aquest dissabte a la tarda davant del Reial Madrid.
Ara, el lema ha estat "Hi ha estadis amb sostre. Hi ha equips sense", en un dard directe al controvertit disseny del feu blanc. I és que el Girona encara el partit com una oportunitat de presentar-se al món i tombar la porta de la primera línia futbolística, ja que si guanya, tornarà a ser el líder en solitari de la competició domèstica.
No hi ha dubte, és un clar avís de les possibilitats que tenen els gironins de superar un intocable a la competició, el Madrid. Si la gràcia del primer dard enverinat és que l'empresa que el signa és Marlex, dedicada als recursos humans, aquest segon és una proclama en tota regla. Sigui com sigui, aquestes accions ha generat moltes simpaties entre l'afició blaugrana, que recorda els temps de quan l'actual president, Joan Laporta, lluitava per tornar a liderar l'entitat. Aleshores, ell va iniciar aquesta mena de moda instal·lant una lona a tocar de l'estadi Santiago Bernabeu amb aquest missatge: "Ganes de tornar-vos a veure".
[plantillavirals]
El Girona continua escalfant el partit contra el Reial Madrid: «Hi ha estadis amb sostre i equips sense»
Societat
Apareixen cartells amb el missatge gironí als voltants del Santiago Bernabéu hores abans del partit de Lliga
ARA A PORTADA
-
Energia La Generalitat tomba per primera vegada un projecte renovable per motius paisatgístics Eloi Sadurní
-
-
Política Girona aprova les ordenances fiscals amb la mirada posada en les escombraries Gerard Mira / Agències
-
-
Societat Crida per localitzar els familiars dels 510 afusellats pel franquisme enterrats a Girona ACN
Publicat el
10 de febrer de 2024 a
les 17:04
Actualitzat el
10 de febrer de 2024 a les
17:13
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers controlen un incendi a un abocador a l'Alt Empordà
-
Societat
Figueres lamenta la mort d'una dona en l'accident de tren a Toledo
-
Societat
Reforç de busos per Fires 2026: l'acord entre els conductors i l'Ajuntament de Girona
-
Societat
Aliança municipal per llogar pisos buits a persones vulnerables
-
Societat Figueres preveu implantar l'ordenança de terrasses per fases per posar «ordre» i «ennoblir» l'espai públic
-
Societat Girona mou fitxa en habitatge: reclama lloguers indefinits i fre a les compres especulatives
