El Girona va remuntar un partit que se li havia posat difícil. Al minut 46, el Nàstic s'avançava gràcies al gol de Jordi Alba, però Gerard, que ja ha fet tres gols en dos partits, al 51, i Cañas al 60 donaven la victòria al Girona.
Ara, a falta de 9 punts en joc, el Girona podria assegurar-se la permanència de forma matemàtica aquest mateix diumenge, segons els resultats. Si no, sumant un punt el proper diumenge davant l'Eibar, la permanència podria estar assegurada.
El Girona, més a prop de la permanència
Girona 2 - Nàstic 1 El Girona remunta el partit contra el Nàstic en un Montilivi amb més de 5.200 espectadors, i ja té pràcticament assegurada la permanència.
ARA A PORTADA
-
-
Minibús Intergalàctic, el grup gironí que ha recomanat Pedro Sánchez, respon: «Penya, estem cookeds» Neus Climent
-
Quatre detinguts per segrestar i agredir greument un home a l'Alt Empordà a finals dels 2025 Redacció
-
-
El director de la presó de Puig de les Basses renuncia al càrrec després de tres suïcids de presos Redacció
Publicat el
31 de maig de 2009 a
les 09:29
Et pot interessar
-
Societat
Torroella de Montgrí es posiciona amb l’institut que va denunciar insults racistes d’Aliança Catalana
-
Societat
L'hospital de Blanes fa les primeres cirurgies de glaucoma mínimament invasives
-
Societat El jutjat investigarà un compte d'Instagram per presumpta extorsió a l’Ajuntament de Figueres
-
Societat
Fer «comprensible» la factura de la llum: la campanya del Govern contra la pobresa energètica
-
Societat
El SEM afegeix 81 ambulàncies al nou model per a les comarques gironines
-
Societat
El Correllengua Agermanat a Girona: recorregut i activitats
