El Grup Impuls per Girona (GiG) -format pels presidents de les tres cambres de comerç de la demarcació i de les associacions empresarials Foeg, Pimec Girona i Fòrum Carlemany- s'ha reunit amb la presidenta d'Òmnium Cultural, Muriel Casals, per tractar el dret a decidir, al qual han donat suport. L’entitat ja es va mostrar partidària del dret a decidir, el passat mes de febrer.
En un comunicat aquest divendres, l'entitat ha dit que ha presentat Casals la seva declaració unànime a favor del dret a decidir i que s'ha debatut de la situació política actual, a més de valorar la funció dels empresaris en el procés que viu Catalunya.
Casals ha confiat que el 9 de novembre els catalans puguin votar, mentre que la representació de l'empresariat de Girona ha posat de relleu "el seny" d'aquest procés i ha afegit el seu compromís de generar benestar per al conjunt de la societat.
Els empresaris gironins expressen a Òmnium el seu suport al dret a decidir
Les tres cambres de comerç de la demarcació ratifiquen a Muriel Casals la seva posició unànime
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de maig de 2014 a les 16:12
Et pot interessar
-
Societat Mor un home ofegat a Begur quan feia pesca submarina
-
Societat Les botigues del centre de la Bisbal d'Empordà tancaran a dos quarts de deu per frenar l'incivisme
-
Societat Adequar el solar del nou institut de Salt costarà 300.000 euros a l'Ajuntament
-
Societat SOS Costa Brava denuncia que Santa Cristina d'Aro vol convertir un aparcament i superfície comercial en habitatges
-
Societat Restringeixen l'aigua de l'aixeta als veïns de Bonmatí per la presència d'un compost químic
-
Societat Tornen els contenidors de vidre a Girona i augmenta la recollida de resta i orgànica