Els joves de Salt i de Cassà reflexionen sobre les habilitats socials en una mostra fotogràfica

Publicat el 06 de febrer de 2009 a les 18:22
 
Durant l’any 2008 s’ha realitzat el taller a l’IES de Cassà de la Selva i al SES de Salt, i ha comptat amb la intervenció conjunta entre els professionals de l’àmbit dels serveis socials i el professorat dels centres. Els alumnes del SES de Salt, per la seva banda, exposaran els seus treballs en una mostra que s’inaugurarà el divendres 13 de febrer al Centre de Recursos per a la Gent Gran de Salt.
 
El taller d’habilitats socials Fotoacció s’adreça a alumnes de 3er d’ESO i s’orienta, fonamentalment, a que els joves treballin de forma dinàmica aspectes de l’educació prosocial. Mitjançant la fotografia digital es reflexiona temes com la comunicació, les relacions abusives, les conductes personals, el posicionament davant de les dogues, els prejudicis racials, la sexualitat, entre d’altres, apostant així per una formació integral i el foment de la comunicació assertiva dels alumnes.
 
L’ exposició fotogràfica dels treballs dels alumnes de Cassà de la Selva es pot visitar fins el 15 de febrer, i pel que fa a la mostra amb els treballs dels alumnes del SES de Salt es podrà visitar fins el 28 de febrer. Per a més informació sobre el taller d’habilitats socials per a joves Fotoacció es pot consultar http://fotoaccio.blogspot.com.