Una ciclista de 25 anys ha resultat ferida de gravetat aquest diumenge al matí després de ser atropellada per un cotxe a la C-63 a Amer (Selva). A causa de l'impacte, la dona ha patit una fractura de pelvis i ha estat evacuada a l'Hospital Josep Trueta de Girona.
Segons el Servei Català de Trànsit (SCT), l'avís de l'accident s'ha rebut a les 10.48 hores i ha tingut lloc al quilòmetre 44 per causes que s'estan investigant.
Ferida greu una ciclista de 25 anys, atropellada per un turisme a Amer
Societat
La jove ha estat traslladada a l'Hospital Josep Trueta de Girona
ARA A PORTADA
-
Política Girona aprova el nou cartipàs amb l'abstenció del PSC i les crítiques de la resta de l'oposició Agència Catalana de Notícies
-
Successos Nou evacuats i dos traslladats a l'hospital per una fuita d’amoníac en una empresa de l'Alt Empordà Agència Catalana de Notícies
-
-
Política Reagrupament convergent a Girona: Junts i el PNC aniran plegats a les municipals Oriol March
-
Publicat el
10 de juny de 2018 a
les 19:06
Actualitzat el
10 de juny de 2018 a les
19:12
Et pot interessar
-
Societat
S'esfondra part del sostre del gimnàs de l'Escola Salvador Dalí de Figueres
-
Societat
Els Mossos denuncien un jove de 19 anys per amenaçar l'alcalde de Platja d'Aro a través de les xarxes
-
Societat
Sis ferits lleus en l'accident d'un autobús a Blanes
-
Societat
Un home intenta cremar la casa de la seva exparella i el seu fill menor a Tossa de Mar
-
Societat
Torna el servei del bus llançadora gratuït que uneix tot Calonge i Sant Antoni durant l’estiu
-
Societat
L'aeroport de Girona tanca el primer semestre de 2026 amb un 7,3% menys de passatgers que fa un any
