Girona es promociona a Amsterdam

La setmana passada la ciutat de Girona va presentar la seva oferta turística a l’European City Break Press Event, davant dels principals periodistes de viatges dels Països Baixos.

  • Girona, al European City Break Press Event. | Ajuntament de Girona -
Publicat el 30 de març de 2011 a les 18:54
Girona, al European City Break Press Event. Foto: Ajuntament de Girona

L’Ajuntament de Girona va participar la setmana passada a una cita amb els principals periodistes de viatges i editors holandesos, interessats per les destinacions europees que poden atreure i interessar als seus lectors.
 
L’esdeveniment, que va ser ideat per l’empresa Baltus Comunications, va reunir una trentena de destinacions, entre les quals, Girona, era la única ciutat catalana. Algunes de les ciutats participants van ser Cannes, Lille, Vienna, Istanbul, Helsinki, Zurich, Nice, Copenhagen, San Sebastian o Budapest entre d’altres.
 
La presentació de Girona va anar a càrrec de la regidora de Desenvolupament Local i Promoció de la Ciutat, Cristina Alsina, juntament amb una tècnica de turisme, que amb el fil conductor de l’encant i la seducció que ofereix Girona als visitants, van presentar els productes turístics que s’hi poden consumir a la ciutat: cultura, natura, gastronomia, negocis, comerç i oci.
 
Els periodistes, que van mostrar un gran interès per Girona, van quedar sorpresos pel descobriment d’una nova destinació, que  els va semblar una cita obligada pels propers mesos. En aquest sentit, l’Àrea de Desenvolupament Local i Promoció de la Ciutat de l’Ajuntament de Girona realitzarà el seguiment d’aquesta acció promocional a partir del viatges amb premsa que es pugin organitzar i dels reportatges que es publiquin en els diferents mitjans de comunicació.