Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort a trets d'un home que ha tingut lloc aquest mateix divendres a la tarda a la urbanització King Park de Sils (Selva), segons ha avançat El Caso i han confirmat a l'ACN fonts policials.
El mitjà ha assenyalat que uns individus armats han entrat en un domicili a l'avinguda Catalunya i han començat a disparar, possiblement per una qüestió relacionada amb delictes de salut pública, és a dir, de tràfic de drogues.
Després dels trets han fugit de l'indret deixant almenys la víctima mortal confirmada, tot i que hi ha informacions que apunten a dues persones ferides més. La Divisió d'Investigació Criminal (DIC) de la Regió de Girona dels Mossos ja ha obert una investigació per esclarir els fets.
[plantillavirals]
Investiguen la mort a trets d'un home en una casa de Sils
Uns individus armats han entrat en un domicili de la urbanització King Park i han començat a disparar, es creu que per una qüestió relacionada amb tràfic de drogues
ARA A PORTADA
-
Minibús Intergalàctic, el grup gironí que ha recomanat Pedro Sánchez, respon: «Penya, estem cookeds» Redacció
-
Quatre detinguts per segrestar i agredir greument un home a l'Alt Empordà a finals dels 2025 Redacció
-
-
El director de la presó de Puig de les Basses renuncia al càrrec després de tres suïcids de presos Redacció
-
Publicat el
09 de febrer de 2024 a
les 19:51
Et pot interessar
-
Societat
Torroella de Montgrí es posiciona amb l’institut que va denunciar insults racistes d’Aliança Catalana
-
Societat
L'hospital de Blanes fa les primeres cirurgies de glaucoma mínimament invasives
-
Societat El jutjat investigarà un compte d'Instagram per presumpta extorsió a l’Ajuntament de Figueres
-
Societat
Fer «comprensible» la factura de la llum: la campanya del Govern contra la pobresa energètica
-
Societat
El SEM afegeix 81 ambulàncies al nou model per a les comarques gironines
-
Societat
El Correllengua Agermanat a Girona: recorregut i activitats
