Investiguen la mort a trets d'un home en una casa de Sils

Uns individus armats han entrat en un domicili de la urbanització King Park i han començat a disparar, es creu que per una qüestió relacionada amb tràfic de drogues

Publicat el 09 de febrer de 2024 a les 19:51
Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort a trets d'un home que ha tingut lloc aquest mateix divendres a la tarda a la urbanització King Park de Sils (Selva), segons ha avançat El Caso i han confirmat a l'ACN fonts policials.

El mitjà ha assenyalat que uns individus armats han entrat en un domicili a l'avinguda Catalunya i han començat a disparar, possiblement per una qüestió relacionada amb delictes de salut pública, és a dir, de tràfic de drogues.

Després dels trets han fugit de l'indret deixant almenys la víctima mortal confirmada, tot i que hi ha informacions que apunten a dues persones ferides més. La Divisió d'Investigació Criminal (DIC) de la Regió de Girona dels Mossos ja ha obert una investigació per esclarir els fets.

[plantillavirals]