Aquest segon trimestre del 2011 l'Aula Gastronòmica de Girona ha programat un interessant conjunt d'activitats per gaudir de la cuina més selecta. Continuen les divertits tallers "Petit xef" per als més petits de casa, les sessions "Compro i cuino" aquest cop amb un especial de postres dirigit per Jordi Roca del Celler de Can Roca, un menú de flors amb Iolanda Bustos de la Calèndula i un especial d’arrossos amb Marola Marí del restaurant l'Alqueria. A la programació també s’hi podran trobar activitats sobre temàtiques de cuina com la salut, sessió de tapes, cuina jueva, el formatge i el foie entre d'altres.
A més a més, durant les vacances de Setmana Santa els més petits de la família podran aprendre i divertir-se cuinant amb l’ajuda de la cuinera Isabel Ginés, mestra del taller de cuina. Els tallers es realitzaran els dies 18, 19, 20 i 21 d’abril a l’Aula Gastronòmica de Girona, ubicada al Mercat del Lleó. Es faran dues activitats cada dia. En la primera, de les 9.30 fins les 11h, els petits xefs aprendran a fer bunyols. En la segona activitat, de les 12 a les 13.30h es farà un taller de mones de Pasqua.
El preu d’inscripció de cada sessió és de 5 € i l’activitat està adreçada a nens i nenes d’entre 5 i 12 anys. Per inscripcions cal enviar un correu electrònic a aulagastronomica@ajgirona.cat o trucar al telèfon 972 419 464 (en horari de dilluns a divendres de 9 a 14.30 h).
L'Aula Gastronòmica presenta la programació del segon trimestre
Entre les activitats destaca l’especial «Petit Xef» de Setmana Santa amb tallers de bunyols i mones de Pasqua.
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de març de 2011 a
les 18:19
Et pot interessar
-
Societat Acaben les actuacions de naturalització als patis de sis escoles de Girona amb vegetació autòctona
-
Societat
Més de 90 litres a Sant Feliu de Guíxols per una forta tempesta
-
Societat
Acomiaden un treballador de l'Hospital de Santa Caterina de Salt per assetjament sexual
-
Societat
Descobreixen dues esglésies visigodes a Roses
-
Societat
Treballadors de Nestlé de Reus i Girona es concentren en contra de l'ERO
-
Societat
Manifestació a Girona per exigir més recursos a les aules i reduir la burocràcia
