Lloret Convention Bureau celebra la seva primera assemblea

  • El líder d'ERC, Oriol Junqueras, al míting de Lleida d'aquest dijous -
Publicat el 12 d’abril de 2010 a les 20:34

Lloret Convention Bureau celebra la seva primera assemblea anual per valorar la posada en pràctica de la iniciativa i traçar plans d'actuació per aquest 2010. Un any després de la seva constitució, l'ens que uneix el sector públic i privat del turisme de negocis de la ciutat prepara augmentar el nombre d'activitats en congressos, reunions i incentius amb un pressupost de 132.630 euros. 'Ja tenim tancats alguns congressos i fires que es faran a la ciutat, i la intenció és que el nombre segueixi creixent', explica el gerent de Lloret Turisme, Maurici Carbó. Entre les novetats per aquest any, l'entitat posarà en marxa la guia d'incentius amb propostes d'oci per donar un valor afegit al turisme de negoci.

Lloret Convention Bureau ha celebrat aquest matí a l'hotel Rigat Park de Lloret de Mar (Selva) la primera assemblea anual de l'entitat público-privada que promociona la ciutat com a destinació per al turisme de negoci. Els més de 50 membres de l'entitat s'han reunit per posar en comú les valoracions d'aquest primer any de feina i traçar nous plans d'acció per a l'any vinent. 'La valoració que en fem és molt positiva, calia un ens que agrupés tots dos sectors, públic i privat, i treballés amb una línia comuna per enfortir la imatge de la ciutat per al turisme de negoci', explica el gerent de Lloret Turisme, Maurici Carbó.

El pla d'accions per al 2010 de l'entitat compta amb un pressupost de 132.630 euros dels quals 60.000 són aportat per Lloret Turisme i la resta pel sector privat -60.000 l'associació de Lloret Congressos i Convencions i 12.630 euros restants de les quotes que aporten els membres adherits-.

Durant el 2009, Lloret Convention Bureau ha centrat la seva activitat en establir els mecanismes de funcionament intern, reglamentació i requisits d'adhesió. Entre d'altres activitats, ha presentat l'entitat als organismes supramunicipals de l'àmbit turístic -com l'Agència Catalana de Turisme, el Patronat de Turisme de la Costa Brava-Pirineus i la Cambra de Comerç de Girona- i als organismes professionals del sector. En menys d'un any, l'entitat ha aconseguit tenir una oferta de més de 80 sales i dos palaus de congressos que ha difós a través de la seva web a totes aquelles empreses o persones interessades en el servei.

Per aquest 2010, l'entitat posa en marxa la guia d'incentius que ofereix propostes d'oci –tant cultural, gastronòmic com de natura- vinculats a Lloret de Mar per tal de donar un valor afegit a la destinació per al turisme de negoci. 'Lloret té moltes qualitats per ser un indret de referència per aquest sector del turisme i pretenem explotar-ho més', afirma Carbó.