Miguel Poveda va oferir ahir el concert inaugural del 10è festival de músiques religioses i del món de Girona, amb un ampli repertori que va començar amb alguns poemes cantats, en català i castellà, de Brossa i altres autors, acompanyat pel pianista argentí Gustavo Llull.
Després, el públic va poder escoltar el flamenc de Poveda, amb el guitarrista Juan Gómez "Chicuelo". Poveda va ser premiat ja l'any 1993 amb el que es considera el guardó més important d'aquest estil. Finalment, davant l'entrega del públic, Poveda va cantar un tango argentí i va acabar el concert amb un especial agraïment al públic de l'Auditori.

Actuacions, un mercat culinari, videoinstal·lacions de Bill Viola i un munt d'activitats paral·leles que s'allarguen fins el proper 12 de juliol, en què Cantun Cölln tancarà l'edició d'enguany amb el seu únic concert a l'Estat espanyol.
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juny de 2009 a les 21:28
Et pot interessar
-
Societat
Roses trigarà «dies o setmanes» a solucionar els problemes de la potabilitat d'aigua
-
Societat
Un ferit greu i dos lleus en una col·lisió frontal entre dos turismes a l'N-II a Fornells de la Selva
-
Societat
Un taller per a gent gran per evitar estafes virtuals inaugura la Catosfera
-
Societat
Girona es consolida com la capital digital catalana amb la 18a edició de la Catosfera
-
Societat
Un estudi gironí detecta causes hereditàries en un de cada deu joves morts sobtadament
-
Societat
El municipi de la Costa Brava que podria canviar de nom
