La mare de les dues nenes de 5 i 6 anys que han estat trobades sense vida aquest divendres al migdia al domicili familiar de Salitja, a Vilobí d'Onyar (Selva), ha mort aquesta tarda a l'hospital Trueta de Girona. La dona ha saltat davant d'un camió a l'autopista AP-7 i ha estat ingressada en estat crític al centre hospitalari.
Les dues menors han mort de forma violenta i els Mossos d'Esquadra investiguen si la dona n'ha estat la responsable. Ha estat el pare el qui ha trobat les nenes cap a quarts de tres del migdia. Durant la inspecció del domicili on han aparegut els cossos, a la carretera de Caldes, els agents han trobat una aixada, que ara miren si podria ser l'arma del crim. El cas està sota secret de sumari.
Mor la mare de les dues nenes de 5 i 6 anys trobades mortes a Vilobí d'Onyar
La dona s'ha tirat davant d'un camió a l'AP-7 i s'investiga si ha estat ella la que ha acabat amb la vida de les menors
Ara a portada
Publicat el 13 de desembre de 2019 a les 19:52
Et pot interessar
-
Societat El Barri Vell de Girona bull per Sant Jordi
-
Societat El Sindicat d'Habitatge de Salt demana al Parlament que creï una taula treball per resoldre "la situació d'emergència"
-
Societat Renfe oferirà 1.026 circulacions per carretera durant les obres entre Figueres i Portbou
-
Societat Demana una barra de pa en català i acaba al jutjat per amenaces i assetjament