La mare de les dues nenes de 5 i 6 anys que han estat trobades sense vida aquest divendres al migdia al domicili familiar de Salitja, a Vilobí d'Onyar (Selva), ha mort aquesta tarda a l'hospital Trueta de Girona. La dona ha saltat davant d'un camió a l'autopista AP-7 i ha estat ingressada en estat crític al centre hospitalari.
Les dues menors han mort de forma violenta i els Mossos d'Esquadra investiguen si la dona n'ha estat la responsable. Ha estat el pare el qui ha trobat les nenes cap a quarts de tres del migdia. Durant la inspecció del domicili on han aparegut els cossos, a la carretera de Caldes, els agents han trobat una aixada, que ara miren si podria ser l'arma del crim. El cas està sota secret de sumari.
Mor la mare de les dues nenes de 5 i 6 anys trobades mortes a Vilobí d'Onyar
La dona s'ha tirat davant d'un camió a l'AP-7 i s'investiga si ha estat ella la que ha acabat amb la vida de les menors
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de desembre de 2019 a
les 19:52
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi de vegetació a la Font de la Pólvora
-
Societat
La Guàrdia Civil manté la cerca del menor desaparegut amb immersions diàries
-
Societat
Salt invertirà 30 milions d'euros per construir la nova seu dels Mossos d'Esquadra a Salt
-
Societat A presó dos homes per pagar a tres adolescents menors de 16 anys a canvi de sexe a Girona
-
Societat
Girona detecta 41 comerços que no fan servir el català com pertoca i en denuncia tres per incompliments «flagrants»
-
Societat
Girona millora l'eficàcia de la recollida selectiva després d'anys d'estancament
