Tràgic accident a les aigües empordaneses. Un submarinista de 43 anys va morir aquest dissabte davant la costa de Roses, a l'Alt Empordà. Tot i les incògnites al voltant del cas, tot apunta que un defecte amb l'equip de submarinisme hauria estat la causa de la defunció.
Segons les primeres informacions, l'afectat hauria tingut un problema amb l'equip d'immersió i patit una mala descompressió en sortir massa ràpid a la superfície. Els serveis d'emergències van rebre l'avís pels voltants de les 12:40 hores que un home d'un grup que feia submarinisme tenia dificultats i es trobava surant a uns 200 metres mar endins.
Efectius de Guàrdia Civil, Salvament Marítim, Bombers de la Generalitat i el SEM –amb ambulància i helicòpter- es van desplaçar a la zona i van intentar reanimar el submarinista, sense èxit. La Guàrdia Civil s'ha fet càrrec de la investigació per esbrinar les causes de l'accident mortal.
[plantillavirals]
Mor un submarinista de 43 anys a la costa de Roses
L'afectat ha tingut un problema amb l'equip d'immersió i ha patit una mala descompressió
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de febrer de 2024 a les 15:19
Et pot interessar
-
Societat
Roses aixeca les restriccions d'aigua potable després de recuperar els nivells segurs
-
Societat
Incendi en un restaurant dels germans Roca a Girona: la cúpula queda totalment calcinada
-
Societat
La CUP denuncia que la família de Pilar Rahola té pisos turístics il·legals a Cadaqués
-
Societat
Roses trigarà «dies o setmanes» a solucionar els problemes de la potabilitat d'aigua
-
Societat
La plantilla de neteja de Girona denuncia "tàctiques de pressió" per treballar durant les Fires
-
Societat
La Vall de Camprodon protesta contra el projecte de telecabina a Vallter
