Una corredora de 30 anys de Palamós, al Baix Empordà, ha mort durant la Marató de les Vies Verdes que s'ha celebrat aquest diumenge a Platja d'Aro. Segons ha avançat TV Costa Brava, la dona ha patit una aturada cardiorespiratòria pels volts de les 11 del matí quan ja enfilava la línia de meta.
Els equips d'emergència han acudit de seguida per intentar reanimar-la però no han pogut fer res per salvar-li la vida. L'alcalde de Platja d'Aro, Maurici Jiménez, ha lamentat a través de les xarxes socials la mort de la corredora. Jiménez ha recordat que la jove havia participat en el carnaval de la localitat la setmana passada i ha donat el condol a la família.
Mor una corredora de 30 anys a la Marató de les Vies Verdes de Platja d'Aro
La jove, de Palamós, hauria patit una aturada cardiorespiratòria al final de la prova
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de març de 2020 a
les 20:16
Et pot interessar
-
Societat
Arriba la integració tarifària a les comarques gironines: viatjar amb un bitllet a partir de dilluns
-
Societat
Mor una mestra atropellada per un autobús a Empuriabrava
-
Societat
Recuperada a Perpinyà una atracció de fira de 43 tones robada a Girona
-
Societat
Els Agents Rurals volen traslladar la formació a Girona després de les crítiques per fer-la a la caserna de Sant Climent
-
Societat
Un firaire gironí denuncia que li han robat l'atracció: «Pesa 43 tones i circula sense frens»
-
Societat
La ventada s'emporta la bola del radar militar de Roses
