
En motiu del Centenari de la Costa Brava, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona organitza un viatge de premsa per a periodistes de mitjans francesos amb la finalitat de donar-los a conèixer l’oferta turística de la destinació i les accions organitzades per commemorar els cent anys de la denominació Costa Brava.
Aquest viatge de premsa sorgeix arrel de l’acció de projecció del Centenari i promoció de la Costa Brava organitzada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona el passat mes de març a Paris per a una trentena de periodistes, entre els quals hi havia directors, editors en cap i periodistes de mitjans especialitzats en turisme, gastronomia, cultura i actualitat. En aquesta acció, també es va presentar el programa del viatge de premsa i se’ls va convidar a participar-hi.
Durant quatre jornades, els periodistes dels mitjans Easyvoyage, Vacances et Montagne, Vocable, cultur.fr, First Class Magazine, Pleine vie i Men’s Up coneixeran l’oferta d’allotjaments, restauració i productes com cultura, salut i bellesa, golf, vies verdes, senderisme, turisme nàutic de la Costa Brava. Entre les visites i activitats que durant a terme els participants en el viatge hi ha la visita al Casino de Lloret de Mar, espai on tindrà lloc l’acte de cloenda del Centenari; caminaran per diversos trams de camí de ronda utilitzant la guia que el Patronat de Turisme acaba d’editar amb Triangle Postals amb motiu de la commemoració; i degustaran diversos plats del Menú del Centenari de la Costa Brava en establiments que s’han adherit a la campanya endegada la primavera de 2009.
L’objectiu d’aquest viatge és presentar-los la destinació i aconseguir difondre-la mitjançant la publicació de diversos articles i reportatges en mitjans francesos, el principal mercat emissors de turisme per la nostra destinació.