El jutjat d'instrucció 5 de Figueres, en funcions de guàrdia, ha decretat presó provisional comunicada i sense fiança per als tres detinguts per l'apunyalament d'un jove a la sortida de la discoteca Noche de Luna de Figueres la matinada de dissabte a diumenge.
La causa està oberta per homicidi en grau de temptativa, segons informa el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC). Els Mossos d'Esquadra van detenir els sospitosos, tres homes de 35, 34 i 19 anys, entre dimarts i dimecres. Tots tres són veïns de Figueres.
Els fets van tenir lloc el passat diumenge 12 de gener al voltant de les sis del matí del matí, quan es va produir una baralla a l’exterior del local. La víctima va ser agredida amb una arma blanca. Segons fonts de la investigació, va rebre almenys tres ganivetades, una d'elles fregant el cor. El ferit va ser traslladat a l'hospital Trueta de Girona, on el van haver d'operar d'urgència i va ingressar a l'UCI. L'endemà, el van traslladar a planta, on evolucionava favorablement.
Els Mossos d'Esquadra van obrir una investigació per identificar els autors de l'agressió. Després de diverses indagacions, els agents van aconseguir detenir les tres persones implicades. Segons fonts del cas, els agents van prendre declaració a testimonis que van veure els sospitosos fugint en un cotxe en direcció al Far d'Empordà després de l'agressió.
Els detinguts han passat a disposició del jutjat d'instrucció 5 de Figueres aquest dijous. El jutjat ha ordenat presó sense fiança per a tots tres com a suposats autors d'un intent d'homicidi.
Presó sense fiança per als tres detinguts per l'apunyalament d'un jove en una discoteca de Figueres
La causa està oberta per homicidi en grau de temptativa
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de gener de 2020 a les 20:26
Et pot interessar
-
Societat Mor un home ofegat a Begur quan feia pesca submarina
-
Societat Les botigues del centre de la Bisbal d'Empordà tancaran a dos quarts de deu per frenar l'incivisme
-
Societat Adequar el solar del nou institut de Salt costarà 300.000 euros a l'Ajuntament
-
Societat SOS Costa Brava denuncia que Santa Cristina d'Aro vol convertir un aparcament i superfície comercial en habitatges
-
Societat Restringeixen l'aigua de l'aixeta als veïns de Bonmatí per la presència d'un compost químic
-
Societat Tornen els contenidors de vidre a Girona i augmenta la recollida de resta i orgànica