Roben per tercer cop en una setmana a Vivers Casa Paraire

Tercer robatori en una setmana. L'empresa Vivers Casa Paraire de Bordils ha estat de nou l'objectiu dels lladres i han fet servir el mateix modus operandi.

  • El conseller d'Afers Socials, Chackir El Homrani -
Publicat el 26 de maig de 2009 a les 18:39

Els lladres van fer un petit forat a la tanca perimetral amb unes tisores de podar i varen carregar les plantes dins una furgoneta o un cotxe amb remolc que varen situar en un camí lateral.

El robatori més important va ser la nit de dimecres a dijous i els lladres es van endur plantes i arbustos per valor d'uns 3.000 euros. En el robatori d'aquest cap de setmana també s'han endut plantes però per un valor inferior. De moment, els propietaris no han presentat denúncia.

El primer robatori va ser el cap de setmana del 23 de maig quan els lladres es van endur quatre o cinc plantes però els propietaris de l'empresa no li van donar importància perquè van creure que era algú que volia renovar el jardí gratuïtament. El robatori més important va ser el de la nit de dimecres a dijous. Els lladres es van endur arbres i arbustos per valor de 3.000 euros.

Aquest cap de setmana l'empresa ha tornat a estar en el punt de mira dels lladres que hi han tornat a entrar i s'han endut plantes i arbustos.