L’Associació de Veïns del barri de Germans Sàbat ha decidit suspendre la Festa Major que s’havia de celebrar del 9 al 13 de juny, com a mostra de condol per la mort del jove J.A. González la nit del 6 de juny.
La comissió de festes de l’Associació de Veïns del barri de Germans Sàbat ha decidit avui suspendre la Festa Major prevista del 9 al 13 de juny, com a mostra de condol per la mort del jove resident al barri J. A. González, la passada nit del 6 de juny.
Els veïns afligits per la circumstància, volen mostrar així el seu suport a la família. L’alcaldessa de Girona en funcions, Anna Pagans, ho considera un “gest oportú, considerant els moments de dol que viu el barri i la ciutat”.
Suspenen la Festa Major de Germans Sàbat
Com a mostra de condol per la mort del jove J.A. González la nit del 6 de juny
- Pere Aragonès, Javier Lambán i Alejandro Blanco -
- ND
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de juny de 2011 a
les 19:23
Et pot interessar
-
Societat
Arriba la integració tarifària a les comarques gironines: viatjar amb un bitllet a partir de dilluns
-
Societat
Mor una mestra atropellada per un autobús a Empuriabrava
-
Societat
Recuperada a Perpinyà una atracció de fira de 43 tones robada a Girona
-
Societat
Els Agents Rurals volen traslladar la formació a Girona després de les crítiques per fer-la a la caserna de Sant Climent
-
Societat
Un firaire gironí denuncia que li han robat l'atracció: «Pesa 43 tones i circula sense frens»
-
Societat
La ventada s'emporta la bola del radar militar de Roses
