Un alumne del Pla guanya el 4t concurs de Nadales de Salt

El dibuix de Raúl Arteaga s’utilitzarà en les felicitacions del consistori

  • La presidenta del Parlament, Laura Borràs, aquest dimarts abans de la reunió de la mesa -
Publicat el 23 de desembre de 2010 a les 18:40

El Pla és l’autor de la nadala amb que l’Ajuntament felicita les festes als saltencs i saltenques. Raúl Artega ha guanyat la 4rta edició del Concurs de Nadales, on hi han participat prop de 200 alumnes de les escoles de Salt. Per quart any consecutiu, l’Ajuntament ha convocat el concurs que està adreçat a tots els estudiants d’educació infantil i primària de les escoles de Salt. L’objectiu del concurs és fomentar la participació i creativitat entre els alumnes dels diferents centres, així com la participació de les escoles en actuacions conjuntes al municipi.

En aquesta edició, en el concurs s’ha premiat les obres presentades per Nadia Pibernat, de P5 de l’escola Deveses, en cicle infantil; Iker González, de 2n de primària de l’escola Vilagran, en cicle inicial de primària; Raúl Arteaga, de 4rt de primària de l’escola El Pla, cicle mitjà; i Laila Hammouch, de 6è de primària del CEIP La Farga, en cicle superior. D’entre els guanyadors, el jurat va escollir la nadala de Raúl Arteaga com a guanyadora.

En el concurs, s’han presentat 197 originals de les escoles La Farga, El Veïnat, Les Deveses, El Pla, Silvestre Santaló, Mas Masó, Vilagran, Mare de Déu del Roser i Pompeu Fabra. Les obres participants s’exposen a l’entrada de l’Ajuntament de Salt.

L’Alcaldessa de Salt, Iolanda Pineda, felicita les festes a tots els saltencs i saltenques amb la nadala guanyadora del concurs i, a l’interior, hi inclou un fragment del poema “Els núvols de Nadal’ de Joan Maragall, coincidint amb la celebració de l’Any Maragall.