L'instint animal és ben curiós, i un exemple és el d'en Piqué, un gos pastor de Fogars de la Selva que el cap de setmana del 9 i 10 de febrer va aparèixer en plena autopista AP-7. D'entrada es va pensar que l'animal s'havia escapat del seu mas i havia irromput en plena via, posant en risc la seva vida i la seguretat dels conductors que la transiten.
Treballadors d'Autopistes el van recollir, però no ha estat fins ara que s'ha sabut que el gos no s'havia escapat perquè sí. Segons informa la Guàrdia Municipal de Fogars, el gos de fet havia estat seguint un camió des de la seva finca.
Concretament, perseguia el vehicle que transportava el ramat d'ovelles de les quals havia estat tenint cura en els darrers mesos, i que ara les duia a l'escorxador. El gos va accedir a l'autopista a través del peatge, però ben aviat el van poder interceptar per garantir la seva seguretat i la dels conductors.
Un gos pastor entra a l'AP-7 perseguint el camió que portava el seu ramat d'ovelles a l'escorxador
L'animal seguia el seu instint per protegir-les
ARA A PORTADA
-
-
Bales de palla i pintades a les oficines comarcals d'Agricultura per la gestió de la dermatosi Redacció
-
Una manifestació a Sant Hilari demana la dimissió de l'alcalde per la pujada del rebut de l'aigua Redacció
-
-
La consellera de Drets Socials visita la residència de Sant Hilari: més d'un milió d'euros invertits Redacció
Publicat el 09 de març de 2019 a les 15:54
Et pot interessar
-
Societat
La CUP denuncia que la família de Pilar Rahola té pisos turístics il·legals a Cadaqués
-
Societat
La plantilla de neteja de Girona denuncia "tàctiques de pressió" per treballar durant les Fires
-
Societat
La Vall de Camprodon protesta contra el projecte de telecabina a Vallter
-
Societat
Un ferit greu i dos lleus en una col·lisió frontal entre dos turismes a l'N-II a Fornells de la Selva
-
Societat
Un taller per a gent gran per evitar estafes virtuals inaugura la Catosfera
-
Societat
Girona es consolida com la capital digital catalana amb la 18a edició de la Catosfera
