Aquesta nit hi ha hagut un sinistre mortal de trànsit al punt quilomètric 86 de l’autopista AP-7, a l’altura de Maçanet de la Selva (Selva), en sentit nord, segons informa el Servei Català de Trànsit. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 22.45 h.
Per causes que encara s'estan investigant, s’ha produït un accident múltiple amb sis vehicles implicats: un camió, una furgoneta i quatre turismes. Com a conseqüència de la col·lisió ha mort el conductor i únic ocupant d’un dels cotxes, P.T.M., de 21 anys i veí de Cassà de la Selva.
Segons el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) en el sinistre hi ha hagut també sis persones més que han resultat ferides de diversa consideració: una de menys greu i cinc de lleus, entre les quals hi ha dos menors. Tots els ferits han estat traslladats a l’hospital de Santa Caterina.
Arran de la incidència, s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han realitzat tasques d’excarceració, i quatre ambulàncies del SEM. Quant a l’afectació viària, l’autopista ha estat totalment tallada en sentit nord durant una hora, quan s’ha pogut obrir un carril al trànsit. La circulació ha quedat totalment normalitzada cap a les 7 del matí.
Amb aquesta víctima, són 149 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya
Un mort i sis ferits en un accident múltiple a l'AP-7 a Maçanet de la Selva
En el sinistre s'hi han vist implicats sis vehicles
Ara a portada
Publicat el 26 d’octubre de 2019 a les 14:56
Et pot interessar
-
Societat Així és el nou restaurant dels germans Roca a Sant Julià de Ramis: cuina catalana i homenatge a la mare
-
Societat El Barri Vell de Girona bull per Sant Jordi
-
Societat El Sindicat d'Habitatge de Salt demana al Parlament que creï una taula treball per resoldre "la situació d'emergència"
-
Societat Renfe oferirà 1.026 circulacions per carretera durant les obres entre Figueres i Portbou