Un motorista ha mort aquest migdia a la carretera N-260 a la zona de la colònia Herand, al terme Campdevànol, en sentit Ribes de Freser. La víctima és Joaquim R.C, de 48 anys i veí de Blanes. En el sinistre, que s'ha produït a tres quarts de dotze al km 123 de la carretera, s'hi han vist implicats una motocicleta i un cotxe tot terreny que han col·lidit frontalment. El conductor del segon vehicle n'ha resultat il·lès.
Es tracta de la quarta víctima mortal a les carreteres del Ripollès aquest 2010, una xifra que duplica en mig any la de 2009. L'accident ha provocat el tall de la carretera N-260 en ambdós sentits entre els quilòmetres 123 i 124 segons informa el Servei Català del Trànsit. Tres quarts d'hora després de l'accident s'ha reobert el trànsit.
Un veí de Blanes mor en accident de trànsit a Campdevànol
Societat
La víctima és Joaquim R.C., de 48 anys | La seva moto ha col·lidit frontalment contra un tot terreny a la N-260
ARA A PORTADA
-
Successos Culpable d'assassinat, agressió sexual i robatori violent l'acusat del crim masclista de Girona ACN
-
Política Multen l’alcalde de Santa Cristina d’Aro per conduir begut: «Soc humà i assumeixo la responsabilitat» Neus Climent
-
Societat Nou anys del crim de Susqueda: un nou informe concreta el nombre de trets i l'arma utilitzada Neus Climent
-
Successos Troben dos cadàvers a una carretera de Figueres: un mort per suïcidi i un altre per atac de cor Marc Orts i Cussó
-
Publicat el
25 de juny de 2010 a
les 14:51
Et pot interessar
-
Societat
Protecció Civil activa l'alerta del pla Ventcat per perill a l'Alt Empordà
-
Societat
Protecció Civil envia un ES-Alert a cinc municipis de l'Empordà
-
Societat
El 95% dels ciclistes no baixa de la bicicleta al Barri Vell de Girona quan ho hauria de fer
-
Societat
El Trueta posa en marxa una nova unitat de recuperació post anestèsia
-
Societat
Deixen en llibertat la propietària de l'agència de viatges de l'Escala detinguda per estafa
-
Societat
Aquest és el municipi de la Costa Brava que canvia de nom
