Els Mossos d'Esquadra han detingut quatre homes d'entre 19 i 40 anys que tenien 97.000 euros en droga a Lloret de Mar (Selva). La detenció va ser el passat dimecres 16 de juliol cap a les 21 h del vespre, quan un mosso que estava fora de servei va sospitar de l'actitud d'un home que estava a l'entrada d'un aparcament privat, vigilant constantment. L'agent va avisar la Policia Local, que es va desplaçar fins al lloc i va trobar tres homes que sortien de l'aparcament amb una maleta i una nevera. En inspeccionar-les, van trobar 20 blocs d'haixix congelat a la nevera i diverses bosses de marihuana a la maleta.
Tot seguit, els agents van demanar als sospitosos les claus de dos vehicles que hi havia aparcats i en un d'ells hi van localitzar deu bosses més plenes de marihuana. Davant les evidències, la Policia Local va detenir al lloc dels fets, tres homes de 19, 22 i 37 anys que van passar sota la custòdia dels Mossos d'Esquadra, que va continuar en la investigació.
Troben més efectiu i droga
Unes hores més tard, quan ja era la matinada del 17 de juliol, els Mossos van detectar una quarta persona que volia accedir a un domicili vinculat als tres detinguts. Tot i que l'home va intentar escapar, els agents el van interceptar i detenir a pocs metres de l'edifici.
A dintre de l'habitatge, els policies hi van trobar 18.380 euros en efectiu, 670 grams de cocaïna, 32 grams de cabdells de marihuana, una bàscula de precisió i una d’elèctrica.
Entre tota la droga intervinguda, el preu al mercat negre està al voltant dels 97.000 euros. Els quatre homes detinguts estan acusats d'un delicte de tràfic de drogues i ja han passat a disposició del jutjat de guàrdia de Santa Coloma de Farners.