Millora la satisfacció dels pacients amb el nou servei d'urgències de Granollers

El servei d'urgències de l'Hospital obté una millora en les enquestes de percepció, experiència i satisfacció que realitza el Servei Català de Salut, respecte el 2022

Vestíbul del nou edifici d'Urgències de l'Hospital de Granollers
Vestíbul del nou edifici d'Urgències de l'Hospital de Granollers | FPHAG
Nació
13 de desembre del 2023
Actualitzat a les 10:17h
El servei d'urgències de l'Hospital de Granollers ha obtingut una millora en totes les línies d'avaluació del pla d'enquestes de percepció, experiència i satisfacció (PLAENSA) que realitza el Servei Català de Salut, respecte a les dades del 2022. Aquesta millora és causada per la posada en marxa del nou servei, a l'edifici compacte, així com la millora dels equipaments i dels circuits i l'increment de professionals de l'àrea.
 
 
L'enquesta PLAENSA ha dut a terme 4.240 enquestes a Catalunya, 80 de les quals han estat a pacients que, en el decurs del 2023, han visitat el Servei d'Urgències de l'Hospital General de Granollers. El grau de satisfacció global del servei se situa en un 7,96, per sobre de la mitjana catalana que és del 7,12.

Destaquen aspectes vinculats a la millora en el temps d'atenció al servei (accessibilitat) i el confort i espais de les instal·lacions. També reben una bona valoració els indicadors d'informació i comunicació per part dels professionals i la resolució del motiu de la consulta.
 
Els resultats positius de les enquestes encoratgen l’Hospital de Granollers a seguir treballant per continuar millorant tan el servei d’Urgències com la resta de serveis del centre.