Els acords del conseller d'Acció Climàtica, David Mascort, amb els representants dels pagesos no agraden a l'Agència Catalana de l'Aigua. Mascort va apuntar a canvis a l'Àrea d'Abastament d'Aigua i a la mateixa ACA, cosa que ha inquietat els treballadors. El comitè d'empresa s'ha posat en contacte amb el director de l'ACA, Samuel Reyes, per exigir explicacions, però no serà fins dilluns que podran parlar i aclarir les manifestacions de Mascort i quines implicacions tenen.
En un correu enviat a la plantilla, al qual ha tingut accés Nació, el comitè d'empresa de l'ACA lamenta l'"arbitrarietat" en relació amb les mesures que afecten l'ACA i avisen que s'oposaran a hipotètics "cessaments" que hi pugui haver. "Si hi hagués cessaments, que sigui a altres esferes més polítiques", assenyalen des del comitè. En funció de les explicacions que doni Reyes aquest dilluns, els treballadors no descarten aturades.
A la reunió amb els pagesos, Mascort va acordar "reorganitzar" l'Àrea d'Abastiment de l'ACA i va defensar el director Reyes. "Ocupa el càrrec des de fa dos anys i mig, no ha pres cap decisió" de les que critiquen els agricultors, va dir Mascort. També va elogiar la gestió "quirúrgica" de l'aigua, que ha permès a Catalunya no entrar fins ara fa unes setmanes en fase d'emergènicia.
[impacte]
Els canvis pactats entre Mascort i els pagesos tensen l'ACA
El comitè d'empresa exigeix explicacions al director de l'Agència i avisa que no acceptaran acomiadaments
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de març de 2024 a
les 15:10
Actualitzat el
04 de març de 2024 a les
09:23
Et pot interessar
-
Terra
El temps de dilluns: torna el sol i pugen les temperatures
-
Terra
La ventada supera els 170 km/h al nord de l'Alt Empordà
-
Terra
Protecció Civil enviarà el desè ES-Alert de l’any a Catalunya per les ventades
-
Terra
El Meteocat posa en avís 17 comarques per fortes ventades
-
Terra
Què es pot fer i què no a Collserola?
-
Terra
Cap de setmana amb pluja, neu, vent i mala mar: el Meteocat activa avisos a 12 comarques
