Controvèrsia per l'acomiadament d'un professor de química de la Universitat de Nova York (NYU, per les seves sigles en anglès). Maitland Jones Jr. ha denunciat que l'han fet fora per ser massa exigent amb els alumnes, que es van queixar massivament de les seves classes després de suspendre.
Dels 350 estudiants matriculats a química orgànica, 82 van signar una reclamació que apuntava al docent com al culpable de les seves baixes notes. Aquesta petició va empènyer la universitat a acomiadar-lo a principis d'aquest any. Aquest dimarts, la NYU va manifestar en un comunicat que els estudiants l'acusaven de falta de resposta, condescendència i manca de transparència en les qualificacions.
"El van contractar per ensenyar i no va tenir èxit", afirma un portaveu de la universitat, que acusa el professor de presentar "indicadors preocupants" en la seva tasca, amb un gran nombre d'alumnes que van abandonar la carrera per culpa seva.
Les versions, però, són contradictòries. El The New York Times va publicar un article en el qual companys de professió i alumnes defensaven Jones Jr. Segons aquests testimonis, els estudiants que es van queixar ho van fer simplement perquè havien tret males notes. A més, segons el The Times, els autors de la queixa no demanaven que se l'acomiadés.
[plantillavirals]
Acomiaden un professor de la Universitat de Nova York perquè els alumnes suspenien massa
Diversos companys i estudiants del docent asseguren que els que es van queixar ho van fer només perquè havien tret males notes

- Edifici de la Universitat de Nova York -
- NYU
ARA A PORTADA
-
L'alumnat a l'escola catalana cau fins als 1,6 milions en un curs marcat per la prohibició dels mòbils Marc Orts i Cussó
-
De la «conquesta» al referèndum per continuar al Regne Unit: el fil roig entre Catalunya i Gibraltar Pep Martí i Vallverdú
-
«No vivim en situació de normalitat»: què ha de passar després de la reunió Puigdemont-Illa? Bernat Surroca Albet | Oriol March
-
Pressupostos, trens i llengua: totes les carpetes que marcaran el nou curs polític al Parlament Sara Escalera
-
Publicat el 05 d’octubre de 2022 a les 17:42
Et pot interessar
-
Internacional Condemnen a presó dos jesuïtes catalans per encobrir casos de pederàstia a Bolívia
-
Internacional El papa Lleó XIV rebrà dijous el president d'Israel al Vaticà
-
Internacional Cinc vaixells de la Flotilla tornen enrere per segon cop
-
Internacional El pla d'Israel amb la Flotilla: presó immediata i tracte de «terroristes»
-
Internacional L'avió de Von der Leyen aterra d'emergència per un presumpte atac rus que l'ha deixat sense GPS
-
Internacional La Flotilla d'activistes i polítics reprèn la travessa cap a Gaza